Owsianka ciężarnej


Mam dla Was sposób (bo ciężko to nazwać przepisem) na pyszną owsianke. Nazwałam  ją owsianka ciężarnej bo aktualnie jesten w ciazy i myślę, że  to swietna opcja na sniadanie dla kobiet w ciąży. 
Przepisów na owsianki jest już mnóstwo. Ja zawsze wymyślam swoje wersję ale często inspiruje się  przepisami z Pinteresta. 
Skład mojej owsianki zależy jednak głównie od posiadanych aktualnie produktów. 

Skladniki:
- 3 łyżki płatków owsianych
- łyżeczka siemienia lnianego mielonego ( pomaga w walce ze wzdęciami)
- pół łyżeczki nasion chia
- 2 - 3 łyżki jogurtu naturalnego
- kawałek banana
- dowolne owoce u mnie kawalek jabłka , pomarańczy, winogrono
- ziarna slonecznika do posypania
- łyżeczka miodu

Wykonanie: 
Platki zalewam wodą i gotuje ok 4 minuty od chwili zagotowania. Wyłączam płytę/gaz i dodaje siemię, nasiona i banana. Papkę przekładam na talerz i troszkę studzę. Dodaje miód i jogurt. Wezucam świeże owoce i posypuje slonecznikiem. 

Wcinam. 
Pyszne, zdrowe. Polecam

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Osobowość typu skaner czyli gdy łapiesz kilka srok za ogon

Milky way czyli malowanie na mleku

Maski i różdżki z filcu - sposób na udane przyjęcie dla dziecka